تاریخچه برند OYSHO به 47 سال قبل یعنی سال 1977 برمی گردد. این برند در شهر گالیسیای اسپانیا راه اندازی شد. برند اویشو، سومین برند ثبت شده توسط شرکت ایندیتکس محسوب می شود که در ابتدای تاسیس فعالیت خود را با تولید انواع شلوار زنانه و مردانه آغاز نمود. البته این برند تا سال 2016 محصولات مختلفی برای بانوان و آقایان تولید و به بازار مصرف ارائه می نمود. البته امروزه این برند در کاتالونیای اسپانیا طراحی و تولید می شود. برند OYSHO یکی از بزرگ ترین خرده فروشان مد در جهان محسوب می شود
تغییر در خط تولید محصولات اویشو
تغییر در تولیدات برند اویشو بعد از تابستان سال 2016 به وقوع پیوست به این صورت که مدیران این مجموعه بزرگ تصمیم گرفتند محصولات خود را صرفا به بانوان اختصاص دهند و خط تولید محصولات برای آقایان برای همیشه متوقف گردید.
دلایل محبوبیت برند اویشو
این برند در مقایسه با برندهایی که در مجموعه کمپانی ایندیتکس مشغول به فعالیت هستند، از توازن بالایی برخوردار است و همین موضوع باعث شده تا برند اویشو به یک برند خاص و محبوب بانوان تبدیل شود.
از جمله محصولاتی که این برند در مجموعه لباس های بانوان عرضه می کند می توانیم به انواع لباس خواب، لباس راحتی، لباس زیر و لباس ورزشی، لباس ساحلی، لباس های خانه، کفش و لوازم جانبی اشاره کنیم.
شعب و نمایندگی های فروش برند اویشو
در حال حاضر، برند اویشو نیز برای گسترش کسب و کار خود دارای 575 شعبه و نمایندگی فروش محصولات در 45 کشور جهان است. البته بیشترین تعداد شعب و نمایندگی های این کمپانی محبوب در کشور اسپانیا مستقر شده است به طوری که برند OYSHO دارای 180 شعبه و نمایندگی فروش در کشور اسپانیا می باشد.
راه اندازی فروشگاه اینترنتی لباس
هر کدام از برندهای موجود در بازارهای جهانی برای اینکه بتوانند مشتریان خود را حفظ کنند و همچنان مشتریان جدید را جذب نمایند نیاز دارند تا حوزه کسب و کار خود را در اقصی نقاط مختلف جهان گسترش دهند. البته برای رقابت در بازارهای جهانی و سبقت گرفتن از رقبا با تکنولوژی های روز دنیا همراه شد. امروزه از ابزارهای بسیاری برای گسترش و توسعه کسب و کارها و گسترش دامنه مخاطبان هدف استفاده می شود. راه اندازی فروشگاه های اینترنتی در کسب و کارهای مختلف امکان پیشرفت را افزایش داده است و به این صورت کسب و کارها از سبک و سیاق سنتی فاصله گرفته اند.
امروزه برند اویشو در کشور ایران نیز دارای نمایندگی فروش محصولات است. البته این برند علاوه بر راه اندازی انواع شعب و نمایندگی فروش اقدام به راه اندازی انواع فروشگاه اینترنتی نموده است. کمپانی اویشو در فروش اینترنتی به موفقیت های چشمگیری دست پیدا کرده است به طور مثال این برند در سال 2018 رقمی بالغ بر 700 میلیون یورو درآمد داشته است.
جایگاه پوشاک پایدار در برند اویشو
برند اویشو همواره تلاش نموده تا بتواند محصولاتی تولید و به بازار عرضه کند که از مواد پایدار ساخته شده اند و عملکرد این برند از نظر زیست محیطی همواره تحت برنامه عملی جهانی نظارت می شود. همچنین این برند سعی نموده تا در طراحی لباس های زنانه فاکتورهایی همچون مد روز، ظرافت های زنانه، سلیقه های بانوان، نیاز بازارهای محلی و بازارهای جهانی را لحاظ نماید.