امروزه بسیاری از افراد در این فضای مجازی فعالیت دارند. در واقع می توان گفت که این فضا به عنوان دنیایی دیگر است که افراد در آن زندگی می کنند. کسب و کارها هم در این چند سال بیشتر به سمت این فضا سوق پیدا کرده اند. نحوه ی تبلیغات در این فضا هم دارای قواعد و اصولی است که باید به آن توجه شود. در این مقاله قصد داریم نحوه ی صحیح تبلیغ در اینستاگرام را برای شما توضیح دهیم.
اینستاگرام
اینستاگرام یک فضای اعتیادآور است، یک فضای بیهوده است، مکانی برای افراد بیکار است. می توانید هر چه را که دوست دارید به آن بگویید اما امروزه بسیاری از افراد از همین راه توانسته اند به ثروت بسیاری برسند. هر روزه محتوای زیادی در این پلتفرم بارگذاری می شود. همه دوست دارند به چیزهایی که دوست دارند نگاه کند آن هم به صورت همه روزه است.
این پلتفرم به گونهای طراحی شده است که تا حد امکان زمان شما را در انحصار خود درآورد. سپس به تبلیغ کنندگان اجازه دهد تا محصولات را در حالی که توجه شما را جلب می کنند، به شما عرضه کنند.
در زمان های قدیم، قبل از سال 2010، اگر می خواستید محصول یا خدمات خود را تبلیغ کنید، باید از کسی می خواستید که تبلیغ را برای شما ایجاد کند. بعد از آن یک فضای تبلیغاتی را خریداری کنید. اما مطمئن بودید که قرار نیست این کار را انجام دهید. در واقع توانایی خرید تبلیغات تلویزیون را نداشتید. این کار سخت و پرهزینه بود و احتمالاً شکست می خورد. این نوع از تبلیغات فقط برای افراد مهم و شرکت های بزرگ بود.
تغییر مسیر تبلیغات

اما امروزه افراد با هر سطح اجتماعی و درآمدی بدون سرمایه اما با داشتن ایده ای عالی می توانند وارد رقابت سرمایه گذاران معتبر شوند. و برای به دست آوردن پول و ثروت برند خود را راهاندازی کنند و در مقابل مخاطبان قرار بگیرند. دنیا در دست شماست، و اگر مهارت هایی دارید، می توانید آن را در دید همه قرار دهید و حتی از آن درآمد زایی کنید. در واقع می تواند تبلیغات خود را آسان کند و تبلیغات هدف ارزانی را در اینستاگرام بخرد که شما را مستقیماً در مقابل مشتریان بالقوه خود قرار دهد.
تبلیغ در اینستاگرام
در این جا می خواهیم در مورد نحوه ی تبلیغ در اینستاگرام صحبت کنیم. مواردی را بازگو کنیم که می تواند برای کسب و کار شما بسیار مهم باشد. برای این کار به موارد زیر نیاز خواهید داشت. دانستن سطح ساده ای از این مهارت ها می تواند برای شما بسیار مهم باشد.
1 چند تصویر از محصولات شما
2 برخی از مهارت های فتوشاپ
3 یک ویرایشگر ویدیوی ساده
1 چند تصویر از محصولات شما
شما می توانید یک مجموعه کامل نور عکاسی را با هزینه ای کم خریداری کنید. اگر محصولاتتان کوچک هستند، میتوانید یک لایت باکس کوچک بگیرید. می توانید پسزمینه سفید، سیاه و سبز را به دلایل مختلفی که بعداً توضیح خواهم داد، تهیه کنید و میتوانید عکسهای فوقالعادهای را با تلفن هوشمند سطح بالا یا یک دوربین SLR دیجیتال متوسط تهیه کنید. برای این کار هم می توانید خودتان عکس ها را بگیرید یا اینکه یک نفر را برای این کار استخدام کنید.
نحوه چیدمان نورپردازی خود احتمالاً مهمترین جنبه است. افراد و محصولات ممکن است به رویکردهای کمی متفاوت نیاز داشته باشند. وقت خود را صرف کنید و کمی آزمایش کنید و همچنین در مورد موضوع تحقیق کنید.
2 مهارت در فتوشاپ

برای تبلیغ در اینستاگرام اگر بتوانید چند آموزش ساده در مورد برنامه ی فتوشاپ را تهیه کنید کار برای شما بسیار آسان خواهد شد. در واقع با این کار شما می تواند از رقیبان خودتان بسیار متمایز شوید.
اگر می توانید این مفاهیم را درک کنید کار برای شما بسیار راحت تر هم می شود. مفاهیمی مانند این که چگونه پس زمینه های ناخواسته را از عکس های خود حذف کنید. یا چطور لبه های تصاویر خود را نرم کنید و کنتراست را کمی افزایش دهید. همچنین با چه روشی می توانید رنگ ها را کمی اشباع کنید و سپس برای وب به عنوان یک فایل png صادر کنید.
ویرایش تصاویر که در آن تصویر سوژه در مقابل پس زمینه متضاد است بسیار آسان است. داشتن پس زمینه سفید، سیاه و سبز بیشترین گزینه ها را در اختیار شما قرار می دهد.
همچنین برای تبلیغ در اینستاگرام موارد دیگری هم بسیار مهم است. ابزار Wand تمام پیکسلهای پسزمینه را برای حذف انتخاب میکند، سپس میتوانید برخی از پیکسلهای سرگردان را با پاککن مرتب کنید. بعد از آن برخی از پیکسلهای شدید را در لبههای انتهایی تصویر خود از بین ببرید. سپس لبههای تصویر را محو کنید. ویرایش را طوری انجام دهید که کاملا طبیعی به نظر برسد. بعد از آن می توانید تصویر مورد نظر خود را در اینستاگرام به معرض نمایش بگذارید.
3 یک برنامه ویرایشگر ویدیوی ساده در تلفن هوشمند شما.

این روزها تعداد زیادی برنامه ویرایش ویدیو برای گوشی شما وجود دارد و تقریباً هیچ هزینه ای ندارند.
Videoleap یکی از بهترین اپلیکیشنهای با ارزش است و استفاده از آن آسان است و میتواند کار شما را مستقیماً در اینستاگرام پست کند. این تقریباً مانند یک نرم افزار ویرایش ویدیوی رومیزی با امکاناتی ساده تر است. اما همه چیزهایی را که برای راه اندازی و اجرا و ایجاد تبلیغات کوچک حرفه ای به آن نیاز دارید را در اختیار شما قرار می دهد. این برنامه همچنین دارای تعدادی ویژگی خلاقانه قابل توجه است که می تواند شما را به سرعت حرکت دهد.
Videoleap با تعدادی از سایتهای فیلم استوک پیوند میدهد تا به شما امکان دهد بخشهای فیلمبرداری حرفهای را در آگهی خود وارد کنید که به طبقهبندی شما کمک میکند. این ها بسیار ارزان هستند، الته هزینه هایی را باید برای آن پرداخت کنید.
همچنین یک کتابخانه رایگان از جلوه های صوتی در اختیار شما قرار می دهد. این مورد رایگان است و هزینه ای برای شما ندارد.
سایر برنامهها میتوانند فیلم خام بگیرند و جلوههای ویژهای را اعمال کنند که میتوانید آنها را در تلفن خود ذخیره کرده و در جهش ویدیو آپلود کنید.
استفاده از برنامه ی Inshot هم بسیار کارآمد است که البته آموزش نحوه ی کار با آن را هم می توانید به راحتی از اینترنت دانلود کنید.
مجتمع پوشاک امی و تبلیغ در اینستاگرام

یکی از مواردی که مجتمع پوشاک امی را از سایر رقیبان متمایز می کند استفاده از این نکات ریز و در عین حال کاربردی است. در همین راستا این مجتمع یک بخش مجزا به نام واحد تولید محتوا دارد که این ویرایش ها و مواردی که ذکر شد را انجام می دهد. نمونه کارهای این مجموعه را می توانید هم در سایت و در قسمت مقالات و هم در فضای مجازی مشاهده فرمایید که لینک آن ها را در آخر این مقاله وجود دارند.
#اینستاگرام #تبلیغ_اینستا #تبلیغ_اینستاگرام #تبلیغات #پوشاک #لباس